پخش زنده بازی ایران و برزیل در لیگ ملت‌های والیبال (۱۷ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ویدئو | جشن قهرمانی تیم خیبر خرم آباد در لیگ یک و صعود به لیگ برتر صعودی دیگر در کارنامه اکبر میثاقیان| صعود نوشهری‌ها به لیگ یک تاریخ و ساعت بازی ایران و برزیل در لیگ ملت‌های والیبال | خلق شگفتی یا پنجمین شکست پائز؟ اسپانسر استقلال بالاخره بازداشت شد اولین خرید استقلال لو رفت بسکتبالیست‌های شهرداری گرگان در یک قدمی فینال لیگ برتر قرارداد محمدی با استقلال تمام شد قلعه‌نویی: با تمام توان برابر هنگ‌کنگ بازی می‌کنیم نوراللهی در الوحده ماندگار شد؟ سقف بودجه تیم‌های لیگ برتر فوتبال مشخص شد + عکس خداداد افشاریان بازداشت شد اورونوف، گران‌ترین بازیکن لیگ برتر شد + عکس باشگاه استقلال به مهدی تاج: وی‌ای‌آر فراموش نشود بازشدن پای ۳ باشگاه به پرونده فساد فوتبال پنجره نقل‌وانتقالات استقلال باز شد + عکس اولین تمرین حسن یزدانی در مجارستان تا دیر نشده است فکری برای فوتبال مشهد بکنید! کشمکش الاهلی و الاتحاد به‌خاطر قایدی
سرخط خبرها

نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و گالاتاسرای | بدشانسی بلای جان تنهاخ

  • کد خبر: ۱۹۷۵۱۸
  • ۰۸ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۴
  • ۱
نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و گالاتاسرای | بدشانسی بلای جان تنهاخ
منچستریونایتد و گالاتاسرای در هفته پنجم لیگ قهرمانان اروپا به تساوی ۳ بر ۳ رسیدند.

به گزارش شهرآرانیوز، تیم‌های منچستریونایتد و گالاتاسرای در هفته پنجم لیگ قهرمانان اروپا امشب در ترکیه به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار در پایان با نتیجه ۳ بر ۳ به پایان رسید.

شیاطین سرخ که برای صعود از گروه خود نیاز مبرمی به پیروزی در این دیدار داشتند بازی را هجومی آغاز کرده و تا دقیقه ۱۸ با گل‌های گارناچو و فرناندز از میزبان خود ۲ بر صفر پیش افتاند، اما حکیم زیاش در دقیقه ۲۹ یکی از گل‌های خورده گالاتاسرای را جبران کرد تا امید‌های تیمش زنده بماند.

در آغاز نیمه دوم شاگردان تنهاخ در دقیقه ۵۵ توسط مکتومینای باز هم از حریف خود پیش افتادند، اما باز هم گالا به خود آمد و توسط زیاش و آکتورکوغلو دو گل دیگر به ثمر رساند تا بازی با نتیجه ۳ بر ۳ به پایان برسد.

شاگردان تنهاخ در ادامه با بدشانسی‌های زیادی روبرو شده و هرچه زدند به در بسته خوردند تا کار صعود یونایتد به، اما و اگر کشیده شود.

یونایتد با این تساوی ۴ امتیازی شد و در قعر جدول گروه A قرار گرفت. گالاتاسرای نیز ۵ امتیازی شد و به رده دوم صعود کرد.

بایرن مونیخ و کپنهاگن دیگر دیدار این گروه را برگزار خواهند کرد که در صورت کسب امتیاز توسط تیم دانمارک معادلات صعود تیم دوم این گروه به هفته پایانی کشیده خواهد شد.

شاگردان تنهاخ در هفته پایانی لیگ قهرمانان در خانه میزبان بایرن هستند که برای صعود هیچ راهی جز شکست بایرن از پیش صعود کرده ندارند. حتی در صورت شکست بایرن مونیخ باید منتظر نتیجه دیگر دیدار گروه خود در روز پایانی باشند.

ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و گالاتاسرای

تعداد بازدید : 853

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بهنام
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
0
0
داور دو گل از گالاتاسرای رو رد کرد. کجا منچستر بدشانس بود؟؟؟؟؟
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->